Pagina's

zondag 27 oktober 2013

Seringen

Ongetwijfeld niet mijn beurt om te plaatsen (de L komt tenslotte niet na de R) maar ik wilde toch dit kaartje laten zien met een stempel van Sheena Douglass (Crafter's Companion).
Ik heb gewerkt met distress inkt dusty concord en shabby shutters en een heel klein beetje dylusions crushed grapes en dirty martini (ik kan het niet laten..dylusions is echt een leuke toevoeging..!)Wat delen witter gemaakt met de sharpie pen en nog wat gekledderd met glitterlijm. De tekst stempel is van de nieuwe sheet van creafine.
Oh...en natuurlijk nog de achtergrond met distress antique linen en pumice stone en gestempeld met de hero arts boomschors achtergrond.

4 opmerkingen:

Gerrina zei

Het is dan ook een super kaartje! Dat had ik niet willen missen... Fijne zondag, Gerrina

Marian zei

Wat een mooie kaart groetjes

Renée zei

mooi door "eenvoud" en weer zo'n mooie kleurencombinatie.
Groetjes Renée

CREAFINE zei

Als je zo'n kaart maakt mag je even voor je beurt gaan. Wat een mooie kleurencombinatie.
Hoe is het met je handen?